Obserwatorzy

wtorek, 5 marca 2013

Sephora


Hej Kochani moi :) 
W niedzielę po zajęciach udaliśmy się z moim Danielem do galerii handlowej. Ogarnął mnie tam kompletny brak weny do zakupów. Ze szmatek więc nie kupiłam nic, no może oprócz 5 par pięknych, kolorowych stringów z H&M. Od jakiegoś czasu planowałam też wybrać się do Sephory. Ciągle cierpię na niedostatek kosmetyków :) Znacie to skądś ? :> Tyle tam piękności, ale niestety wszystko kosztuje strasznie dużo :/ Daniel postanowił zrobić mi prezent, więc wybrałam sobie piękną różową szminkę, a On dobrał lakier do paznokci :) W prezencie dostałam płyn dwufazowy do demakijażu oczu i próbkę bazy pod makijaż. Wszystko oczywiście Sephory. Nie byłabym sobą, gdybym od razu po powrocie do domu nie wypróbowała lakieru i wspomnianej szminki. Róż na ustach i na paznokciach poprawił mi humor po sześciogodzinnym, niezbyt ciekawym wykładzie, zakończonym egzaminem. Chcecie zobaczyć moje nowości ? :) No to patrzcie! 
Ojej i prawie zapomniałam, że wczoraj przyszła do mnie mała paczuszka z pędzlem do podkładu firmy Hakuro. 

Cena tej ślicznej szmineczki to 45 PLN
  
Kolor nazywa się Lively fuchsia - 29 PLN
  
 

 Za pędzel Hakuro razem z przesyłką zapłaciłam 25,90 PLN. 
 
Tusz Lancome Hypnose Doll Eyes kosztuje od 109 do 140 PLN. Zależy kiedy i zależy gdzie :)
 
Paleta Sleek oh so special około 32 PLN. Czarnymi kropkami zaznaczyłam kolory, których użyłam do zrobienia makijażu.
Puder Sephora - odcień clair light nr 21 - 43 PLN 
Eyeliner w żelu essence kosztuje około 15 PLN

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż:) troche drogi ten tusz. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolor na paznokciach:) wpadlam tu z modnej polki i dodaje do obserwowania, zapraszam do mnie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor pomadki :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.