Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Versatile Blogger - siedem grzechów głównych :)

Witajcie Kochani !
Bardzo, ale to bardzo przepraszam Was za moja nieobecność, ale dysk mi padł i musiałam kupić nowy :/ Straciłam niestety wszystko, co miałam na dysku i przepłakałam z tego właśnie powodu kilka dni i nocy :( Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i jak to powiedział mój Przyjaciel Paweł "zaczynasz wszystko od nowa" :)
Zanim padł mi dysk zostałam nominowana przez Hypnotizing Fashion do Versatile Blogger. Bardzo Ci Kochana dziękuję :) 
 
W ramach nominacji mam napisać Wam siedem rzeczy, których o mnie nie wiecie. 
No to zaczynam !:)

1. Nie wiecie, że mam na imię Ewa i że nie znoszę jak się do mnie mówi Ewo. Najlepiej jest mówić Ewuniu, Ewciu, Ewusiu - O tak! Właśnie tak! Jak do dziecka :) Albo Lilith - tak też jest dobrze. Pseudonim nadałam sobie sama na potrzeby mojego bloga. Pseudonim ten nie wziął się z kosmosu, od dawna już interesuje mnie historia owej postaci i z jednym z jej wcieleń się utożsamiam. Ale nie powiem Wam z którym dokładnie, bo to zbyt osobiste :>


2. Drugą rzeczą, której o mnie nie wiecie, jest to, że mam tendencję do przejmowania się rzeczami, sprawami, które zupełnie mnie nie dotyczą. Przeżywam, zadręczam się, a bardzo bym chciała tego nie robić, bo niedługo osiwieję, a mam dopiero 26 lat. Chyba minęłam się z powołaniem i powinnam zostać psychologiem, albo lepiej psychiatrą :) 

3. Mam takie dwa marzenia, którymi mogę się z Wami podzielić. Chcę mieć Hondę CBR 600 RR i pojechać na wakacje do Cancun, albo lepiej spotkać tam jakiegoś Fernando, Gustavo czy Rogelio, hodowcę bydła z wielką hacjendą i zostać tam już na zawsze :> 



4. A teraz tak całkiem serio chciałabym zwrócić się do moich kochanych przyjaciół - cieszcie się, że mnie macie, bo nikt, nigdy nie będzie lepszą przyjaciółką ode mnie :) I teraz do Was moi kochani czytelnicy - nigdy nie będziecie mieli takich wspaniałych przyjaciół jakich mam ja :>
Monika i Paweł - kocham Was ! :) 

Aha!
I jeszcze do tych wszystkich niedowiarków, którzy myślą, że przyjaźń między kobietą a mężczyzną nie istnieje ...


5. Uwielbiam język hiszpański i mam zamiar nauczyć się go w najbliższej przyszłości, na pewno przyda mi się jak już będę w Cancun :) Poczyniłam już pewne kroki w tym kierunku - kupiłam słownik i obejrzałam kilka odcinków telenoweli meksykańskiej :P


6. Kocham zwierzęta! A przede wszystkim psy. Nie wyobrażam sobie żeby w moim domu miało nie być pieska. Bardzo długo namawiałam Mamę żeby zgodziła się na pieska, oczywiście nie chciała, ale przynieśliśmy z Tatą do domu małego pekińczyka i zakochała się w nim :) Niestety po siedmiu latach pożegnaliśmy naszego Freaka. Był bardzo chory. Przez kolejne trzy lata nie mieliśmy pieska w domu, ale pewnego dnia razem z bratem przynieśliśmy malutkiego cocker spaniela, który właśnie śpi obok mnie :) Ma już cztery latka! 


7. Nienawidzę obłudnych ludzi. Nienawidzę kłamstwa. Nienawidzę, gdy ktoś coś obiecuje, a później nie dotrzymuje danego słowa. Nienawidzę obgadywania. 
I Wy pewnie też, prawda? :) 


 Pół żartem, pól serio, ale mam nadzieję, że dzięki tym siedmiu punkcikom poznaliście mnie troszkę lepiej :) Muszę przyznać, że bardzo ciężko było mi napisać taką krótką listę rzeczy, których o mnie nie wiecie. Wam też sprawiło to taką trudność?
Niebawem wrócę do Was z jakimś nowym makijażem :) 
Buziaczki moi Kochani ! :*:*:*


16 komentarzy:

  1. tez przejmuje sie byle pierdołami..od zawsze tak mam, a meczy mnie to strasznie...
    rowniez uwielbiam hiszpanski:) i w ogole Hiszpanie - zakochalam sie będąc w podrózy poślubnej, a po hiszpańsku mam nawet tatuaz na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do punktu 7. to całkowicie się z Tobą zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  3. geneza pseudonimu bardzo mnie zaintrygowała Ewusiu :) no a taka Honda pasuje do twoich włosów koniecznie musisz taka mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Kochana Ewunia :* świetny post ! ja tez uwielbiam zwierzęta i hiszpański ( choć nie znam :P ) ...mam nadzieję że złośliwość rzeczy martwych już Cię nie dopadnie i dysk będzie działać modelowo !

    buziaków sto !

    OdpowiedzUsuń
  5. congrats!
    lovely blog! do you want to follow each other on bloglovin' and gfc? let me know.
    see you around! xx

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię jak ktoś do mnie mówi "Ewo" :P czuję się wtedy, jakbym coś przeskrobała :P i też kocham zwierzęta! chyba psy i koty najbardziej, mam jednego psiaka i 3 koty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, to dowiedziałem się O Tobie więcej EWCIU :) Ciekaw jestem, kim jest właśnie ta Lilith, z którą się jakoś tam utożsamiasz. Nie powinnaś brać "na klatę" problemów innych, tylko skupiać się na sobie. Psychologiem nie mogłabyś być, bo on nie bierze do siebie problemów innych, one słucha i rozmawia - taka praca :)
    Marzenia fajne, do zrealizowania :) Obgadywanie? Racja! Podpisuje się pod tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślę, że psycholodzy są zakręceni właśnie dlatego, że jednak przejmują się problemami innych :)

      Usuń
  8. hahah super post!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  9. deziękuje u Ciebie tez swietne buziakii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem kiedy wchodzę na Twój profil bloggera, patrzę na foto i dochodzę do wniosku, że bardzo dobrze z oczu Ci patrzy:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. moja kochana Ewusio- Dziękuję :)
    i wiem, że jesteś najlepsza pod słońcem :}
    i wiesz co?

    KOCHAM CIĘ BARDZO :***

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjecia i ciekawy blog :D

    zapraszam do siebie :)obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kocham zwierzęta, a na punkcie psiaków mam świra :-) Twój czarnuszek jest słodki i piękny!! :-) :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.