Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Halloween make up - Inspiracje

Witajcie po kolejnej długiej przerwie!
Bardzo Was przepraszam, ale zaczęłam nową pracę i studia podyplomowe, więc mam lekki problem z organizacją :> Ale pomalutku dojdę do siebie i znowu zacznę zasypywać Was nowymi postami. Najbliższe posty poświęcone będą Halloween, ponieważ zbliża się wielkimi krokami :) Wiem, że to nie nasze "święto", ale powód do imprezowania jak każdy inny, a może nawet lepszy, bo można się fajnie przebrać, zrobić niecodzienny makijaż:) I o te makijaże, czy charakteryzacje mi właśnie chodzi :) Przeszukałam galerię google i wybrałam kilkanaście charakteryzacji, które zrobiły na mnie wrażenie.  A na Was? :) 































Ja się już dziś trochę pobawię i wstawię Wam efekty. Tylko bardzo proszę bądźcie dla mnie wyrozumiali, bo nigdy wcześniej nie robiłam takich groźnych makijaży :)

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.