Obserwatorzy

czwartek, 12 lipca 2012

Upragniony deszczyk !

Witam Was w ten piękny deszczowy poranek! Wiem, że już po 10, ale dla mnie to i tak ciągle ranek:)Tak długo czekałam na taki deszczowy dzień! Mam już dość upałów! Zgaduje, że Wy też? :) Na dziś zaplanowałam dla Was makijaż pin-up, o którym wczoraj pisałam. Niestety pogoda nie pozwala mi się ubrać w jedyna rozkloszowaną sukienkę jaką mam, ale przygotuję inną stylizację, która również będzie pasowała do makijażu., bo powiedzmy sobie szczerze taki makijaż pasuje do wszystkiego! :) Ale zanim się za to zabiorę wypiję sobie kawkę :)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.