Obserwatorzy

niedziela, 29 lipca 2012

Kapelusze mają dusze !

Dziś było 35 stopni w cieniu, więc do godziny 14 plackiem na słońcu i pluskałam się w basenie :) Później zaskoczyła nas burza, więc wszyscy uciekliśmy do domów, chociaż ja zanim to zrobiłam odtańczyłam swój tanieć na deszczu :) Po deszczu znowu wyszliśmy na zewnątrz, ale już nie w strojach kąpielowych. Ja ubrałam białą sukieneczkę upolowaną w piątek w sh i słomkowy kapelutek, który dostałam wczoraj w prezencie :) Od tamtej pory praktycznie się z nim nie rozstaje! Aż tak go polubiłam :)





8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.