Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

French manicure

Manicure francuski jest elegancki, zawsze modny i nadaję się na każdą okazję! Jest prosty do wykonania, składają się na niego końcówki paznokcia pomalowane białym lakierem i cała płytka paznokcia pokryta lekko różowym lub lekko beżowym lakierem. Dłonie kobiety pomalowane w ten właśnie sposób wyglądają bardzo elegancko i schludnie :) W sklepach dostępne są zestawy do robienia "frencza". W skład takiego zestawy wchodzą dwa lakiery, czasem trzy (odżywka lub baza) i paski ułatwiające namalowanie białych kresek. Ja naklejek nie używam, ale początkującym polecam, bo pomogą namalować równą kreskę :) 




Ja ostatnio szaleje z różnymi kolorami, ale dziś naszło mnie na "frenczyka"! Napiszę Wam jak go zrobić :) Na początku musimy przygotować płytkę do nałożenia lakieru, czyli zmywamy wczorajszy lakier, odsuwamy skórki, matowimy płytkę, polerujemy i odtłuszczamy zmywaczem do paznokci.





Nakładamy na paznokcie bazę, może być zwykły przezroczysty lakier do paznokci, robimy to po to, żeby uniknąć zażółcenia płytki. Kiedyś nie używałam i moje paznokcie miały dziwny zielono-żółty kolor.Nie wyglądało to estetycznie :/




Gdy baza wyschnie na końcach paznokci malujemy białym lakierem równe paski (można użyć pomocnych naklejek).
 
Gdy biały lakier wyschnie na całą płytkę nanosimy lekko różowy lub beżowy lakier. Frenczyk gotowy ! :)





13 komentarzy:

  1. Masz śliczne i zadbane paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się aby takie były :) to przecież wizytówka kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwilebiam trampki <3
    dodaję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne masz paznokcie! długie i wyglądają na mocne :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, są mocne, ale ma to swoje plusy i minusy niestety :/

      Usuń
  5. Krótko i na temat - super ;D ja po dziś dzień używam pasków, zawsze mam problem z namalowaniem równych kresek;) Tobie gratuluję:) również dodaję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj namalować bez pasków:) zobaczysz, że nie jest to wcale trudne! Najlepiej zrobić to jednym pociągnięciem:)

      Usuń
  6. i've honestly never did one before but this is very elegant and beautiful!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda, mi niestety nigdy ładnie nie wyjdzie:<

    OdpowiedzUsuń
  8. chcemy więcej zdjęć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam francuski manicure! <3 Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie to wygląda :) ja nie lubię mieć zbyt długich paznokci, więc nigdy to u mnie nie wygląda tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. french wygląda pięknie nawet na bardzo krótkich paznokciach :) wystarczy namalować równą i cieniutką biała kreseczkę :)
    zdjęć będzie więcej już niedługo :) przygotowałam nowy makijaż, ale potrzebuję chwili żeby go opisać tak jak lubicie, czyli krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zaglądam do każdej osoby, która zostawi po sobie ślad :) Anonimowi proszę się podpisywać - będzie mi niezwykle milo:) Jeśli zaobserwujesz napisz, odwdzięczę się tym samym :)
Komentarze chamskie, obraźliwe, wulgarne i inne tego typu nie będą publikowane.